March 13, 2010

"tozları itiyorum elimin tersiyle,
şişeleri yola fırlatıyorum.
bakıyorum oralara buralara;
bulamıyorum,
ne aradığımı da bilmiyorum aslında.
gülüyorum çılgınlar gibi.
bağırıyorum,
karşıda oturan güzel kız uğrayıp soruyor bana;
-her gün içer misin?
yüzüne kapıyorum kapıyı.
poposunu izliyorum perde arasından.
ve en olmadık zamanlarda geliyor postacı.
zili çalmıyor,kapıya vuruyor..
sinirleniyorum durduk yere,açmıyorum kapıyı,
çekip gidişini izliyorum;
perde arasından.
sonra yaşam alanıma dönüyorum:yatağıma.
arada da yanda oturan güzel kız geliyor bana,
diğerine göre poposu daha yayvan.
ona açmıyorum bile kapıyı,
biliyorum ne soracağını:
-her zaman ağlar mısın?
itiyorum elimin tersiyle tozları,
çoğu zaman,
unutuyorum;
dolaptaki bira sayısını."
()


-diabro nomikta (cilt 2a/1)

i drink milk every day

Blog Archive