April 2, 2009

gecenin yorgunluğu mezarcıları boğuyordu

o sıralar,durulmazdı buralarda;soğuktan.unutulmuş otobüs duraklarındaki yumuşak sesler bile ısıtamazdı ellerimizi. -"yorulunca sadece denizi düşün."dedi demir duvarın üzerine çömelmiş sarı benizli,kara kuru oğlan.işimi bırakıp kafamı ona çevirmek zorunda kaldım.kim olduğunu ve neye benzediğini gerçekten merak etmiştim. -"ben yorulmam." mola vermek için bize dinletilen anlamsız melodi karmaşası başladığında aniden duvardan atladı ve önümden yürümeye başladı.gidilecek bir kaç yer vardı;
 .tuvalet .yemekhane .bahçe .benim gizli sigara içme yerim;
 orayı kimse bilmiyodu ve rahatlıkla popomun arasına kaçan pantalonumu düzeltebiliyordum.istediğim zaman.ve oraya gittim ben de.pantalonum iki sıfır öndeydi bugün. bok böceğini görmek için dayanılmaz bir arzu duymaya başladığım sıralarda ayak seslerini farkettim.bir anda ayak sesi kesilip yeri soluma sesine bıraktı.demir duvarın üzerine çömelmiş sarı benizli,kara kuru oğlan şimdi eskimiş bir kütüğün üzerinde sigarasını yakmak üzereydi.onu farkettiğimi anladığında bana baktı ve -"burasını sadece senin olabilcek kadar gizli mi sandın?"dedi.sinirlenmiştim ama belli etmemekte üzerime yoktu.alaycı bir ifadeyle gülümseyip hala pantalonumun popomun arasında olmasına yandım.sigaramdan bir kaç fırt daha alıp,oğlanın ayağının ucuna doğru narince fırtlattım.yanından geçtim gittim ve ona arkam dönükken popomu izlediğini içten içe hissettim. molanın bittiğini belli eden melodi molanın başladığını belli eden melodiden daha da berbattı ve kulağımızı eskitmek için çalındığı duygusuna kapıldım. gece vardiyasına kaldığım bu bok çukurunda bir ben vardım bir de o,bu gece.herkesin yorgunluktan öldüğü sıralarda,mezarcılar küfür ediyordu onlara.ben yorulmakla tanışmadığımdan oğlan etrafımda dolanıp durdu tüm gece. gecenin uyumaya koyulduğu sıralarda işim tam anlamıyla bitmişti.şimdi yapılacak bir kaç şey vardı;
 .tuvalette sevişmek .yemekhanede sevişmek .bahçede sevişmek .eskiden benim olan gizli sigara içme yerimde sevişmek;
orayı kimse bilmiyordu ve rahatlıkla sevişebilirdik.istediğimiz zaman.ve bizde oraya gittik.demir duvarın üzerine çömelmiş sarı benizli,kara kuru oğlan iyi sevişiyordu.gecenin yorgunluğu üzerimizde gezinmeye başladığında popomun arasından pantalonu çıkarttım.şimdi iki birdik.

i drink milk every day