November 22, 2023

 
Mitik mantıkça bağırıyor tv amca; bardak da candır.
Sabah uyanıyorum yastık ahı tuttu ya dibi aynı sanrı.
-randevum var şimdilik saati belirsiz
 
Elimde çorabım alt kata iniyorum önce
Hep bi çorap giyilir çünkü çıkmadan önce
Ben miyim, su gelinim buhurdan önce
İlmahan kalay sıkkı deste..
-işte dediğim gibi randevum var öğleden önce
Kıyma koyuyorlar önüme sabahın körü be enişte, çorak kaldı miğdem yarısı zıbar eşikte.
 
Geri çıkıyorum merdivenleri,
önce            Bu sefeer seher vakti akşamüzeri, sıkım sıkımdır canın sözleri,
önce             İstanbul Misin faturaları çekildiğin kadar altlanan kader ve taşlandım be bana 1 bavul yeter.
Önce              az alıyorum kalem malem, defter silgi, cetvel pergel, uzatıyorum lafı hiç gitmeyesin gözlerim-ni ister bu sözler,
öNCE                kalemlik de bir can, kendine hamile boş özlem.
 
-dişçi randevusu
-psikiyatr randevusu (xv seans)
-ev gösterme randevusu; geri dönüş olursa bir bir yazdıklarıma webten.
Saaat 17:17 koyma çayıma esmer mesmer şeker.
 
x

i drink milk every day