November 27, 2023

sosyelize olmak bugüne has etraflıca osuruk

farklı bir şey olmasından mucuğa Isplden gelen Almanlar sağolsun, bizi de öyle saydılar.

cidden ben de ne diyorum şimdilik anlam çekmece,

beyazlara hayır diyememe sanatında geceyi güne bağlayan zar kafada titrek bilmece,

giyin bordo deri ceketlerinizi dışarı hadi hurra diyor pembe enişte.


zibilyon olay oluşunca patron dahi kovuldu deyolar

sahiplenici adam cam duruşu no:7 idi gece dolunay turşusu

sırtım kaşındırık sanatsız kaldım kanadım kırık, cidden 12 kadar açık yere de götürmediniz ya beni yuhunuz, bunu hatırla diye yazıyorum deftere.


öpüşlerik bu bedene ne istediğime ne izlerime

bağırıyorum herkese benden buzlu Becks diye

ay pardon İzlem bağırıyordu ben nene

sonra olay şöyle başlıyor,

bir kavga gibi ama değil,

tutmuşlar adamın birini, 

neymiş efendim telefonunu çalmış arkadaşına uzatmış o da alıp kaçmış,

polisler dahi geri gitti şimdi iş halka düştü iyi mi?

herkese ondan buzlu becks!


toplu şey aynı görünür,

ancak dağınıklıklar hep farklı

gurbet sırta vurarak topal ayak varıyorum büyüttüğüm yok hiçinin izlerine,

bedeniyle aslı asılı duvar tenime konuyor sanarsın şefffaftır tüm kuşlar

öpüşleri nasır olana kadar kola ayak koyanınız; aynen yine ben,

elimdeki buruş buruş 50tl ye satarım bu mahalle bana küsmüş geçen gece

bana ne de Bremen ne bre diye öten kuştur asıl şef kumandan geliyor kaçın!

bitter gözlü o kalbi ile ayrı 4 iskambil 3 sikke yatırıyor geceyi usul duman.


bense salağım yine bir akşam dosalar ile İstiklale çıkmış seni dinliyorum düet fieeee gafaaaa falan derken adımlar, dahi nadar du kafa geriliyor benden yavaşlar.

sonra yine İstiklalde ilk yarıda basın duyulmadığı bir jazz konseri

sesleri bu konserde arkadaşım kaydediyor,

kapıya başka bir arkadaşın ismini o yazıyor,

2 bardak kırmızı şarap içiyorum

şansıma şarap eskiymiş parasını ödetmiyor

basslar şimdi daha iyi duyuluyor

sesleri ise arkadaşım..


sense işte şurada bişeysin vapur-tramvay arası

ben eminim geçmişim aksine gerçek şu anda bir yerlerde, bana yakın.

geleceğin dününe saklıyorum erinmiş düşleri, hava soğudu soba yakın.

beni yeste sokuyor bu şehir baştan başlama adına sıkışmış didiniş, tu kakayım.

yollamıyorlar bilgiyi buranın aksi istenmiş sinek kayın

dolunay, voltaren, biraz da yüzük çıngırı

ay düştüm

Ay düştü

ayrılık düştü uyan çıban, su çekiliyor içim dolunay kadar.

bana odalar veriyorlar beğenmiyorum,

yataklar, anahtarlar.

tek istediğim 

tek istediğim

tek istediğim,

üstü kaymaklı zarar.







bu gerçeğin bir dik kopyasıdır.

diş gıcırı,

10luk deste,

mavi tükenmez ile.


i drink milk every day