January 3, 2024

 2017den bir depro daha bırakıp, ara veriyorum.


 

Görünen çizgileri tamamlayan gözler,

altı üstü bir sokak var karşımda,

girilmeyi bekleyen.

inkar gücümün bana yetmediği sırılsıklam gecenin ucunda,

tokatlarım karşılaşıyor havada.

nedir bu yağ gibi akan kalbimden miğdemin en ucuna?

Aşkın adını kirletmeye cürret etmiyorum..

Bilmek istemiyorum uzaktayken nasıl bir kayaya dönüşebileceğini,

bilmek istemiyorum o yapış yapış geçmişini.

Altı üstü bir sokak var karşımda şimdi,

şöyle göz ucuyla tekrardan bakınca hiç de girilmeyi beklemeyen,

saydam çitlerle çevrili.

Sokağın adını fısıldıyor kaya yüreğin,

yağ ansızın ayaklarıma ulaşıyor,

saplanıyorum geçmişime,

sırf sen olamazsın içinde diye.

olduğum yere deviriyorum anılarımı,

görünen çizgileri tamamlayan o gözlerim şimdi kapalı.


i drink milk every day

Blog Archive