January 3, 2024

 hahahaha okay


2 hafta önce bugün beraberdik

Birlikteliğimizin üçüncü sabahıydı bu olanlar

Tamı tamına bir sen ve bir bendi günümüz

Ancak sabah erkenden gelmedin yanıma evvelsi gibi

Biraz öğleyi geçmişti vakit

Biraz eskimiş his

Tüm bedenim sana akıyordu sanki benimse niyeyse

Daha nasıl öptüğümüzü bilmeden de

Bu küçük kasabada bir sen ve bendik ikimiz

Uyanışımdan beri tek isteğim görmekti gözlerini niyeyse

Sanki bilirmişim derinlerini

Bana açılan bir kapı gibiydin gizli gizli

Teknenin sallanışları etrafı toplamam zaman öldürmem hiç rahatsız etmedi o  gün beni

Biliyordum sen gelecektin geri

Önce biraz oturduk

Önce ellerimizi dokundurduk hafif fantezi

Sonra pazara çıktık

Günlerden salıydı

Tıpkı bugün gibi

Hafta bu kasabada salıları başlıyor dedim sana

Hak veriyordun, yanımdaydın, cevabın vardı, karşılığında dinleyen bedenin,

Pazarda yanımda olmak istemiştin halbuki ama nedense daha girişte bırakıp gittin beni,

Oteline gitmeliydin, geri gelecektin.

Nedeni belirsiz bu gidişinin ardından yaşadığım yalnızlık en uzun 15 dakikaydı benim için

2 hafta önce bugün pazarda anlamıştım aslında hiç gelmediğini, gelmeyeceğini

2 hafta önce bugün pazarda belliydi sevemeyeceğin beni

Kısa kestim herşeyi bense

En gıcık yanıma iteledim sen fikrini

Herşeyi atmak istedim elimden

Hiç bir sebze bana alınası değildi

Hiç bir meyve parlamıyordu sanki cesetlerdi

Hiç bir insan zaten gülmüyordu yüzleri maske maske

Atasım geldi elimdeki herşeyi seni beni terk ettiğin yerde terk edesim

pazarı dağıtasım

Daha başında kaçasım

Hiç olmayacakmışız gibi sen ve ben

Sonra gerçekten de döndün yanıma

Ama ben artık eski ben değildim ve umrumda bile değildi o an,

Gelmiş olman hiç birşeyi çözemezdi artık

Ölmüştü bende izin

Ve umrumda olmadan sevişecektim seninle yine de

Ve adı sevişme bile olmayacaktı onun                       

Çünkü sen yoktun artık bende

Çünkü sevişme senle benizdir ya hani

Ne sen vardın ne ben bu hikayede

2 hafta önce bugün beraberdik

Ve ben hemencecik anladım seni

Ne gelirdin ne giderdin

Bir sevişme sonrası sönerdin diri diri.


hahjahaha thats right

i drink milk every day

Blog Archive