November 21, 2009

diyorum ki;bulutları topla bana
yatağın en içinden,
poponu duvara dönmüş;
bakıyorsun yüzüme.
kızıyorum çarşaflara birer birer,
örtmeyin pislikleri!

diyorum ki;gel sarıl bana
yapraklar var şimdi ayak uçlarında,
ısıtıyorlar gözlerini,
nefesini,
nefesini benden uzaklaştırıyorlar.
bağırıyorum onlara,
sonbahardayız!gidin artık..
yolunuz uzun..

diyorum ki;gör artık gerçeği
karşı çıkıyorsun bana,
hava da senin tarafında
ve denizler de
ve ötekiler de.
dönüyorum arkamı sana,
sigara yakıyorum,
dumanı bile senden yana.
karşılık veriyorum fazla üzmeden bedenimi;
endişelenme,daha sabah olmadı.

ve rüzgarlar öpmek istiyo dudaklarını,
kuşlar şarkı söylüyor sana.
kuşlar sana şarkı söylüyor her sabah.
kızıyorum onlara.
diyorum ki;kapa kulaklarını,uyma onlara.
uyma yaz ayına,güneşli sabahlara.

diyorum ki;gel yanıma.
yaparaklar sana sarılamaz,
kuşlar sevişmeyi bilmez.
söndürüyorum sigaramı.
dönüyosun poponu yine bana.

i drink milk every day