May 12, 2009

aufwachen! endstation!

gülümsedi.saçları biraz farklıydı artık.ve bana döndü.
-"çok açsın dimi?"
cevap vermedi ve zaten hiçbir zaman,zamanında cevap vermemişti.
-"fazla güzelsin."
-"she was so handsome!"
gülümsedi.
cevapları kısa ve kırıcıydı.kırıcı olan yanı ise isteksizliği ve umursamazlığıydı.
-"içimden gelmiyor"dedi.
-"içine gelicem ve getiricem."
geceleri kalkıp sigara içtiği anlarda uykumdan uyamamı sağlıyordu.
farkedemedi.hoşuma gitmişti.
-"gelsene biraz konuşalım"dedim.reddedemedi.
ve yüzünü gördüm.eski güzellerin izleri vardı.ve yüzünü sevdim.seksi insanların kokusu sinmişti.
gülümsedi.
ve artık eskisi gibi değildi.
-"biraz eskidin mi yoksa?"dedim.cevap veremedi.ağzından çıkamayan kelimeleri bacaklarından aşağılara akıp ayaklarıma dolandı.
gülümsedim.
o çoktan giyinmeye başlamıştı.

i drink milk every day