May 5, 2009

gözlüklerinin camı çizilmesin



çünkü ben saçımı yaktım.ve merak ettiğim çok şey var.
-"ayak numaran ne?"
biraz düşünmeme izin ver.çünkü ben duvarlardaki yansımamı izlemeyi seviyorum.ve soruyorum;
-"hiç denedin mi?"
-"hiç hindistan cevizi yedin mi?"
bana biraz düşünebilmek için izin ver.ben her kivi yediğimde hangi meyveyi düşünürsem onun tadını alamıyorum.kolay olsaydı,izin istememe gerek kalmazdı.tuzsuz yediğin elmadan zevk alamadığını bilmiyordum.
-"her seferinde merdivenleri bu kadar yavaş mı çıkarsın?"tütsü yakmak isteseydin,böyle davranmazdın.ben genelde hep sönen tütsüleri yakmakla uğraştım ve tekila içerken ilk başta tuzu yalamayı unuttum.uyku sersemliği sandım.
-"okumak istediğin şeylerimi yazarsın yoksa yazmak istediklerini mi okursun?"böyle gereksiz bir soruya karar verememen durum
unda,sana arkamı dönüceğimi sanma.elektirikler kesildiğinde mum aramaktan sıkıldım çünkü.birazda olsun yorucu bir işmiş.
-"saat kaçta uyanmaktan nefret ederdin?"seni duyamadım.ne demiştin?;güzel elleri vücudunda gezdirmek istediğini söylememiştin ama.arkadaşının elleri çok güzeldi.ve ben
tuvalete gitmeye üşenen kızları beğenirim.tabii senin gibilerin yanında müzik dinlemek zor miş.sesi kıs bari,öyle boş boş durma.
-"rengini merak ettiğin yerlerin resmini çizebilr misin?"çünkü ben çok merak ediyorum.her duyulan sesi kulağıma fısıldayan aracı cinlerin isimlerini mesela.ve sen çok konuşuyorsun.su içmek güzel bir şey,arada denemeni tavsiye ediyorum.
dur bir dakika.her şeyi bilmek istemiyorum.sadece merak etmek sanırım daha bi kayda değermiş.

"ya da sen"
"bana hiç bakma.."

i drink milk every day