May 8, 2009

mavi ışık sigara içmesine engel olamadı


beni kaydetti.fazla havalı ve zayıf biriydi.beni beynine çizip,bana isim taktı.fazla konuşuyor ve çok yalan söylüyordu.beni kaydetti.
-"ismin neydi?"dedi.cevap vermeden bacaklarını izledim.
saçları fazla uzun değildi ve dudaklarından çıkan kelimeleri içiyordum.'ve sen,hala uzaklara bakıyorsun ve yüzün güzel değil'.geceleri yapabileceklerini bilemem ama karanlık olması gerektiği konusunda ısrarlıyım.
-"kaç beden giyiyorsun,ona göre üzerine bişeyler vericem"dedi karşımda duran kız.ne yapmaya çalıştığını anlamıştım;beni kaydetmeye çalışıyordu.
-"bilmem.bol olsun"dedim dolabının kapağını açıp biraz bakındı.
-"önünde giyinmemi ister misin?"dedim.paranoyak pencere çerçevelerinin kızıl gölgesi vücuduma vuruyordu.
-"olur."dedi.olmalıydı.kız güzel olmayabilirdi ama vüdcudu fena sayılmazdı.
beyaz bol bir tişört ve dar bir pantalon uzattı bana.fermuarı kapatabilmek için göbeğimi içime çekip popomu biraz geri itmem gerekti.beni izliyordu.beni kaydediyordu.
kafamı toplamam için gereken tek şey biraz berrak sıvıydı.tatlı kız!tamamen bir katil gibi bakıyorsun!gereksiz ateşleri gülümsememi sağladı.
yatağına oturdum.posterlerden gözümü alamadığım anlarda duşa girdi.temiz suda ölücektim*.içiceklerin masasına yakın olduğum için ve duşta olduğu için çok şanslıydım.sigara yaktım.
-"odamda sigara içemezsin"dedi tatlı kız.
-"biraz dumana ihtiyacım vardı"dedim.fazla oralı olmadı ve giyinmeye başladı.mutant gibiydi.büyük kafa,2büyük göğüs ve de zayf vücut ince bacaklar.işime yarar mı yaramaz mı anlayamadım.
-"benim biraz dumana ihtiyacım var"dedim.kafasını bana çevirdi ve uzun süre baktı.beni kaydediyordu.
-"balkona çık."
-"çok seksi ve sürtük* görünüyorsun"dedim.farkındaydı.ve ıslakkende çirkindi.
-"balkona çık!"diye bağırdı.çıktım bende.hava kararmıştı ve gökyüzü gece olmaya çok müsaitti.sigaramı bitirip içeri geçtim.odada sadece mavi bir ışık yanıyordu.yataktaydı.etraf loştu.beni kaydediyordu.
bir sigara yaktı.ince parmakları sigarayı zor taşıyordu ve gözlerine dik dik bakıp;
-"sigara?"dedim ve parmağımla elini işaret ediyordum.gülümsedi.mavi ışıkta dişeri güzel parlıyordu ama hala çirkindi.yanına uzandım.
beni kaydediyordu.mavi ışık artık heryerimizdeydi.


*for you molly.

i drink milk every day