May 21, 2009

dut lekesi


-"huüıııp"diye bir ses çıkarttı.bu ses sanki masaya dökülmüş sütü içmeye çalışan muzur bir çocuğun çıkarttığı gibi bi sesti.arkamı döndüm pat diye birde ne göriyim,masanın üzerine dökülmüş ananas suyunu çekiyomuş içine.şaşarttı tabii beni yine.
-"kalsın kalsın"dedim.etkilendi biraz göz kırptı.
-"nasıl yanii?!"dedi.şaşırmış gibiydi ne dediğimi anladığı anlarda.
-"daha giyinmiyorum,kapı açık kalsın"dedim.yineledim.
-"sen ordakini bitirince şu masayı da hallet olmadı"dedim.sigaradan bir kaç fırt aldı ve bu işlemi yaparken bana bakıyordu.anlayamadım.
-"giyinmem lazım galiba"dedi minik çocuk.korkmuş gibiydi şimdi de.
-"korkma"dedim
-"ellerimdekiler dut lekesi."
biraz doğruldu,biraz da yakınlaştı.
-"ben de isterim"dedi.
-"tabii"dedim.şimdi dut ona da bulaşmıştı.dudaklarının rengi koyulaşmıştı.
(yağmur yeni dinmişti ve dutlar bitmişti.)

i drink milk every day