May 16, 2009

görmek istediğini görünce farkına varabilirsin.

-"ellerinizi havaya kaldırın,ne yapıyosunuz orda"dedi
bi anda telaş yapmışlardı tabii ne diyeceklerini şarşırdılar ve karşılarındaki kişi çok sinirliydi.
cıvık olan çocuk;
-"telaş yapıyoruz"dedi.kız biraz gülümsedi ve karşısındakinin duruşuna bakınca biraz da irkildi.
karşılarındaki kişi erkekte olabilirdi kız da.anne ya da baba,arkadaş veya düşman.belki herhangi bir kişi kimbilebilir belkide hiç kimse.tabii bu cümleler insanların kafalarını karıştırmak için birebirdi.
koltukta yarı baygın yatan üçüncü kişi biraz kafasını kaldırıp olayı anlamaya çalıştı,tıpkı bir boşluğa bakar gibi gözleri uzaklara doğru uzanmaktaydı.anlayamıyacağını anladığında yarı baygın haline geri dönüp hayattan hiçbir beklentisi olmayan kişi kimliğine büründü yine.kız biraz şaşkındı.
...
-"ellerini havaya kaldır,ne yapıyorsun burda"dedim ve gülümsedim.
-"sadece bacaklarını seviyordum"dedi kız.kafamla uzaktaki eski deri koltuğu göstererek;
-"ben şurdayım sonra sıra bende"dedim.
yarı baygın çocuk uyanmıştı ve hava gercekten sıcaktı.

i drink milk every day