November 25, 2008

böyle insanlar


"balıklar ne anlar"dedi.yüzüm kızardı.belli etmeden uzaklaştım,uzun saçlı kızın yanından.çok anlamadı ama,içtiği anlamsız şeyi yudumladı yine.
yavaş yavaş çıktım merdivenleri,yine fazla anlamasınlar diye teker teker indim.bir sigara yakmayı umuyordum ama cola içtiklerini farkettim.müziği kısıp insanların içinde her zaman bekaretini kaybeden yaşlı kıza yaklaştım.
"o hep altta kalırdı.ezilirdi."dedi.tanrıya şükretmek için 3saniye istedim onlardan.verdiler ve colamın bitmek üzere olmasına şükrettim.
golf oynamayı sever böyle insanlar.puro içerler.temiz sevişirler.içkilerini küçük yudumlarla içerler.böyle insanlar.ama biraz öncekiler değil.böyleleri.onlar,hızlanırlar.hiç durmadan noel babaya mektup yazarlar,yazım yanlışlarıyla dolu.
"balıklar ne anlar ki metafizikten."dedi garip yaratık.bir sigara yakıp,yüzüne bakmaya çalıştım."tadı güzel miydi bari."dedim.kafasını salladı budalaca.aynı anda bir herif girdi mutfağa.gözlerinde bir ışıldama var gibi geldi,kırmızı.dikkatlice baktım orman kaçkınına.bir bardak rum koydu kendine."bence hiçbirşey anlamazlar,öncelikle de pişmiş olanları"dedi canavar gözlü herif.
masadan kalktım ve onlardan tekrardan uzaklaştım.bunlar ne anlarlar balıktan,metafizikten diye düşündüm birkaç saniye.ama sadece birkaç saniye.
kapıya yöneldi kızıl saçlı hatun.kapıyı açtı ve gitti.
merdivenlerden çıkmaya başladım yavaş yavaş.inmedim ama bu sefer.yukarıda golf oynamayı bilen insanların yanına gittim.ne de olsa temiz sevişirdi onlar.hızlı çıktım merdivenleri.birkaç günde inmedim ordan.
"kendini nasıl hissediyorsun"dedi golf kaptanı görünümlü kurtadam."temiz"dedim.
yüzüm kızardı.içkimden hızlı bir yudum aldım.kapıyı kapattı.

i drink milk every day