November 25, 2008

yeşil yeşil kok


"bencede."dedi sigarasını södürürken kadın.saçları omuzlarına düşüyordu.yüzünde belli olacak şekilde bir çil krallığı vardı.bütün yüze hakimlerdi.ama zararları da yoktu,aksine barış içerisinde yönetiyordu bu krallık,kadının yüzünü.
-kızıl saçlı kadının çilli yüzü dikkatimi çektimişti.-
yeşil gözleri beni tam köşeden onun yanına sürükledi.
"bencede."dedi tanrıça edalı kadın.üzerinde su yeşili bir gömlek vardı.göğüsleri görülmeye değer gibi duruyordu.yanına daha çok yaklaştım,kokusunu duymaya çalıştım.
"bencede."dedi şaşalı kadın.kırmızı dudakları biraz eskimişe benziyordu.son kullanma tarihi geçmemişti ama.hızlı bir yudum aldı eski dudaklarına değen mavi bardaktan.yanındaki sandalyeye oturdum uzaktan güzel görünen kadının.
"bencede."dedi yaratık burunlu şey.ve bana döndü.gülümsedi.sigara yaktım.bir tane de ona uzattım.hiç geri çevirmedi yalaka.hızlıydı,belliydi.tam bir fahişeydi,belliydi.
sigarayı çok tahrik edici dudaklarının arasına yerleştirdi.yaktım da üstüne üstlük.kokusu da güzeldi dişinin.bacakları biraz dolgun.avuç içi çizgileri karışık.hızlıydı,belliydi.
"ne kadar sıcak di mi?"dedim yeşil süs havuzuna."bencede."dedi ve gömleğinin üst dümesini açtı.
2şer 2şer çıktık merdivenleri.ilk boş odaya attı vasat karı kendini.topukları çürümüş ayakkabılarını çıkartmaya üşenmişti.
"bencede.çillerim bana çok yakışıyor"dedi yırtık.ceketimi giydim ve 3er 3er indim merdivenleri.

i drink milk every day