November 12, 2008

rotten

devamlı ağlayan perişan bir karı.
bu herif tam bir profesyonel.
hiçbir zaman kabullenemeyeceğim tek şey;
ölüm.
ama hala ölmediğine göre işler yolunda sayılır.
haftalığı 6 dolara bir oda kiralıyorum.
o güzelim elbisesini elime alıyorum.
herşey için yeterli bir erkek.
kayalıkların arasından süzülüp giderken,
devamlı ay ışığı altındaki,
demir yatağın
bomboş.
kepenkleri hep kapalı tutuyorum artık.
hortumların ve tırmıkların arasında sevişen gençleri görmemek için.
hayatımın ufak bir bölümünü
kurmuşluğun içerisindeymiş gibi yaşıyorum.
göğüsüme yaslanan kılıçlar artık hiç rahatsız etmiyor.
gözlerim acımaksızın yaşlanmakta ve yaşla dolmakta.
ben aynada bir buharıdım,
herkez için yetersiz bir kız çocuğu.
azizlerin sırtlarını kamçılamaktan alı koydular beni,
sen yoksun diye yanımda; kötü davrandılar bana.
güneş batmak üzereydi üstelik.
yalnızdım,üşüdüm.
dağlar; boşu boşuna dağdı o sıralar,
üzerimizde birkaç karınca gezdi sen yokken buralarda.
havadan yere düşüyordu su taneleri,
kolları cılız biriydin
ama
herşey için yeterli bir erkektin.
şimdi geldin,
artık sigara içsek bulutlar bizim farkımıza bile varamaz.
artık birbirimizi sevsek onlar bile farkına varamaz.
artık ölüler bizi duyamaz.

i drink milk every day