December 18, 2023

elektriksel hislerim

ay bu gün saklı gününde,
geceleyin karanlık bizi takip eder yine,
canavarlar ve kuşlar dolaşır ortalıkta,
yüzüm hüzne çok müsait ya,
bende hüzünlenirim bir kaç dakika.

alt katta komşum yok.
rahatım epeyce,
sevişme sesssssslerinden uzak,
üst katta yok.
kafa karıştırıcı birkaç dilim zencefil yaprağı,
kokusu berbat.
yüzüm hüzne çok müsait ya,
yıkarken akıttım gözlerimi, kirpiklerimi.

havada uçan bir kaç kitapla karşılaştım.
göç ediyorlarmışmış,
nie? dedim.
nireye? dedim.
tozlanmış sayfalarını ve kapaklarını sallayarak,
sıkıldık. dediler.
oysaki oysaki.....
sadece ben ve o.
yüzüm hüzne müsait ya,
biraz büktüm dudağımı,
birkaç saniye,
kitaplar uzaklaşırken buralardan.
yalandan üzüldüm aslında,
okudum ben onları ne de olsa.
şimdi rol yapma zamanı değil.

canavarlar paçalarıma yapıştı.
elektriksel hislerim uyuya kalmış.
nerden bilecektim ki;
geleceğin içinde yaşadığımızı.
soramazdım bunu.
ama neyse ki bu gün ay saklı gününde.
yüzüm hüzne çok müsait ya hani,
onun için zaten,
tüm bu düzülmelerim;
yüzmeyi bilmeyen balıklar için.
tüh tüh
çok hüzünlü.
di mi?


2008

i drink milk every day

Blog Archive