December 18, 2023

d-ölmedin de tuhaf bir şekilde,

tansaş torbası pencereye takılmış duruyor istemsizce ses tos ses tiz iz toz

istihdam istisnam yaratmaaaa

vergine vereyim sus bağırma fişini kesiyim

güvenir güvenal estetik satan kadar batan da çıkar 

sikke sikke öderiz evham durul ya 

da sittin sene vermeyenler durursun kers hers motor

yatır toprağa sondj dön söndür dicem de

hala yanar ki durmaz o elektrik "bro


evin bir köşesine annesi geçiyor

annesi ne zaman mutfağa gitse kızı da peşinden gidiyor diye anne şikayetçi

salatalıkları sıcak suyla yıkama diyor

bu da ekonomiyi mutfaktan yaptıran bir anne

bağırıyor kızı bağırma diyor ama sanırım bağırmıyor da kızın istemediği bişey söylüyor anne

anneler hep kızlarının istemediği şeyler söylüyor gibi oluyor ama sanırım durum o değil 

durum aynı yukarıdaki gibi salamamamız

anneleri bırakamamamız

sanki bizim suçumuz varmış gibi

sanki ben dedim göbek bağımı kes diye doktor! 

rahat bırakın beni

ekonominizi ve

koparılmış bağlarımı geri sağlayın bana 

sokun beni içine miğdesinin gülüşünü bildiğim her yanıyla tenine girmeyi istediğim annemin

yerse itin beni içeri ekonomi falan istemeyin benden

kesmeyin elektriğimi


içilen suyun hesabını soruyor şimdi anne kızına, bol su iç diyor

ekonomi burada işlemiyor ama sıcak suyla el yıkamak yok. 


i drink milk every day

Blog Archive