December 31, 2023

 yeşil çay içiyorum, derecesi 60 

hayır kurabiye yok elimde 

sonra şarap koyuyorum, bekletiyorum, diğer türlü bok gibi.

kavanozda kurabiye ezmesi var, annem sabah aldı, severim diiyee.

su içmeyi unutuyorum.

cidden bok var gibi, kremasını yiyorum şu kurabiyenin, severim de gereksiz diye anneme veriyorum büyük kısmını, her şey gereksizdir bazen.

beni yalnız bırakın.

beni yalnız bırakmalarını istemem bu defa onlara yük olmuyor.

üzgünüm çünkü.

üzgün olmak aslında kolay değil.

olmak kolay değil, varmak kolay değil.

televizyonu bir laptop a bağlı bırakıyor babam türkçe film açıp, gizliyorum ilgimi, umurum yalnızca işin türk'çeliğine kayıyor da, sarıyor işte.


harddisklerimin kablosu kayıp,

biliyorum evin bir yerindeler, asla pes etmiyorum, ancak bir süre de olsa;

3 adet hardiskime bakamıyorum,

göremiyorum çektiğim fotoğraflarını işte bahsi geçen, sensin Murat ablacım,

sen ne güzel biriydin,

ne güzel beslemiştin beni ne güzel besledin hepimizi.

kelimeler basit kalınca, içi doluyor varlığının,

kabloyu bulup gözlerine bakınca susuyor tüm harfler.


günler önce,

sen kendini asmadan tam bir gün önce,

seni ayak üstülediğimi cidden bu kurabiye ezmesi kavanozuna kapatmak istiyorum bir süre,

kaldırmak istiyorum,

turşulansın son anımız,

sen nasılsın gülüm?

diyemiyorum, ya da en kötüsü dedim de cevabını hatırlamıyorum,

araç bekliyor kapıda o anda, sokak dar bilmem ne, arkadaşım var içinde, 

arkadan kornalar zati bip bipte, Arkadaş da benim işimi görmek için ayakta sabahtan beri onu bekletmemek için seni şeffaflıyorum,

aslında şanslıyım seni son gününde gören biri oluyorum anacım,

uğradığım evdesin ne güzel, bense yıllardır görmediğim gibi seni, yine bakmayı es geçiyorum yüzüne doya doya, yerine saniye veriyorum sana, bir bakış hatırlıyorum, ters ışık, arka pencerede beni bekelyen minibüs ve sendin parlaklığınla karşımda, yüzün gül, içindir zulüm.

insan bilemiyor ve bilmeli mi? gördüğü insanın ölme hitimalini, evet hitimal. bilindik kelimeleri alın benden.

şimdi ise yeşil çay içiyorum, 

ağzım burnum kurabiye ve cidden umurumda değil yenmiş tırnaklarım, kambur sırtım, ne hikmetse dibi gelmiş saçlarım falan. 

dün gelmişliğim manisaya dün gömmüşlüğümüz seni 

bir gün önce içmişliğin her şeyi, sikmişliğin, iğrençliğimiz,

dirençliğin, herşeyin, herşeyimiz, her şeydin ya işte,

son defa

mama


30.12.23


i drink milk every day

Blog Archive