December 25, 2023

 

telefondan:

Saat öğlene varıyor. Bin korna 7 inek geçiyor.

Fanın pek iďe yaradığı yok nem esintisi bu
Elimi yanağıma dayamış tek bir noktaya bakıyorum. Baktığım noktaya bir çift oturuyor 65 yasustu kart, ben de dondurmalı papaya salatası yiyorum ve yanlışlıkla sonradan sipariş ettiğim ananas suyunu bekliyorum salakta. Onlara geri dönüyorum, kadın epey yavaş hareket ediyor, bilemedin 75yaş üstü geritak
Ellerinde hint kıtasından dövme var 
Hint kitabından, bembeyaz tenine cuk diye oturmuş, titriyor ektedir, yas bilemedin 85Acup üşht. 
Eşiyle, sanıyorum ki eşi bu, esirler de, eşitler de, aynı ten rengine sahip oldukları yetmezmiş gibi neredeyse aynı kişiler, belki bir bakışları ayrı, onun dışında bir disilljk bir erillik aynilikla3i, birlikte, bir iki. Sanırım 97 falan olmalılar şimdi, eriyorlar önümde, tenleri şeffaflaşıyor, sesleri savsak, titrek elle yiyorlar dondurmalı meyvelerini, titrek elle içiyorlar zor açtıkları şu şişesinden suyu. Aynılar ama birinin rsksigi diğerinin de öyle. Aynılar ve herşeye rağmen burada, benimle aynı sıcaklığı paylaşıyorlar, onlar çift ben tek.

goa'23

i drink milk every day

Blog Archive