December 18, 2023

 hg0 hgo hGo HgO diyor annem, çeşitli ses kaymaları farkı ile,

hgo herşey gönlünce olsun.

sanki kaderi fırtınada yazmışlar, ne yapsam ters sekiyor sanıyor gönlüm,

ancak cidden böyle damar bir yazıma ihtiyacım yok,

konu sağlık bakanlığı falan da değil ama

füzeler kalkıyor fizeler kalktı vizeler yok bazı rotalara

ben burada duruyorum hep Darağaç'ı belediyesi şanıyla,

kurmuşlar işte ne diceksin, mahalleden belediye mi olur serpilmektesin.

işte ben de burada duruyorum hep,

sırf çantalar unutulmasın diye,

sağlık bakanlığından yolladılar beni

işim bu, parti sonları kapıya yakın orta yerde durmak ve insanların bana çarpmasını sağlamak,

özellikle çantasızların önüne çıkarım, sırf çantalarını unuttuklarını hatırlasınlar diye,

ben burada duruyorum hep

siz merak etmeyin diyor annem.

Maçın kimyacı, lastik merdiven, 370TL artı cam, cenzefilli kumariye, çetrefilli gri 800 x 180

gel de inan ma

demorilize muşam ba.

i drink milk every day

Blog Archive