December 31, 2023

 defterden, bunları yazacak vaktim var ancak aslında halim yokken:

organlarım içime eriyor, kargaşanın tepesindeyim,

nefesim sensiz rüzgar,

yüzümün ötesiyim,

zihnim alev ve tek dostum o ateş, alın dostlar geliyor deli fişek,

tüm söylenecek kelimeler yutuk burada,

kesin olan teş şey yarattığım bu aşk ona buna,

aykuşu vızıltısı ardında çiğ dünyamın baş taşı taşınıyor bir yukarı bir aşşağaya,

çirkinliği yok etmke uğruna herşey güzel olmaz bana, sana

deli bir volkan ya da 

vücutlaşmış terör kapıda.

toplanan tüm anahtarları içine gömüyorum belirsiz varlığımın,

kapının kendisi yapıyorum kendin,

önce onu açmak için

beni yemelisiniz

ama beni yerseniz küçülür o açlık geçmek istemezsiniz,

susarsan sen, ucu patlar aman içme o sıvıdan!



böyle bitmeseydi, başka bir son daha sonra eklerim, : ) 



i drink milk every day

Blog Archive