December 20, 2023

 en güzel yerinde oturmuşum tiflisim

aklım sen

teninin kokusunu sevmesem desem dahi boğamak istiyorum genzimi, 

leş bir sevişme sonrası hiç fena değildi terin tenime,

havada dağlardan gelen nemlerle, nefesini çektim içime.

yapışmak cizmine, en çok da yapışmayı sevdim pipine.

sanki tek sıcak senmişsin gibi soğumuş bedenimi sende yakmak, evet bu biraz romantikti,

aldırmadım.

Sonra biri karşı kapıdan çıkıp ışın gibi ışıtılmış yorgan getiriyor bacaklarıma inanır mısın?

şu andayız, hayal puuufff.

gözleri mavi gülüşü şık, 

evet ama senin de gülüşünün cidden hastasıydım,

salaklığını örterdi kimisi,

kimisi sırf benim salaklığıma gülerdin.


Arkamda binlerce yıllık kilise, karşımda kalesi şehrin,

önemi yok 

çünkü ne onu ne de seni bebeğim!

ayıkıyorum gerçeği,

ne seni ne onu şekerim. 

yalnızca kendimi

Yalnızca kendim

isterim etmek şeffaf biraz cam biraz da düş gölgesi.


yalnızca yalnız

beni.

özellikle geceleyin.

27 sept 2023

i drink milk every day

Blog Archive