December 25, 2023

 şunu bir fikir olrak alıyorum ve nesnenin halini soruyorum sana?

-akışkan falan mı?

yok diyorsun taş tahta

nesne içeri giriyor- nesne içeriden çıkıyor

kendisi ise konumsuzluk, işler türeyimsel.

mutlaklık da var ama ben genelde konuyu değiştiriyorum.

sanırım tek amacım şiir yazmak hakkında ya da öyle sanıyorum,

zaten herşey kendisi olarak durmaz mı, biçimlerini bir şekilde aldıklarından sonra?

-mmm enteresan

-evet öyle

-suyun içinde gibi hissediyorum

iki biçim ise elbette kendine senden yakın,

iki içim..

onlar yalnız değil güzel..

cümledeki kelimler gibi ama dilin ötesinde bir ilişki

içimde

içinden.


ben de işte genelde analog, ama tam şu anda dijital, rüyamda kalemler yazmıyor kakalok-antijital.

kafa data o da takip ettiğim birbirinden farklı akışlarda hiç susmayan yalnızC bir söylemi sürekli ardarda üretme eğilimi,

link link

en çoksa nesneleri mesela seninkiler ise farklı uskundur iyi tanım.

suskundur anım.

sus.


i drink milk every day

Blog Archive