March 25, 2009

-

-"iyi geceler demek kolay."dedi sakin kız sessizce.gecenin sonundan başlamıştı günlük yorumlamalarına.
-"önemli olan sabah kalktığında günaydın diyebilmek."dedi kumral ve sakin kız hızlıca.cümlelerini önceden hazırlamış gibi hızlı konuşuyordu aslında.sanki ne olucağını bilir gibi daha cümlesini bitirmeden ağzını açıyordu.sinirliydi sözleri ama sakin bir tavır içerisindeydi.
-"bana bak."dedi çocuk.
-"sakın kafanı çevirme ve sözlerini unutma,daha vaktimiz var."
elindeki şişeyi çimenlere fırlatıp,yere kızın yanına oturdu.
-"şimdi söyle söylemek istediklerini,bu sefer bırakıp gitmiycem söz veriyorum."dedi çocuk.kız hala sessizdi.saçları rüzgarla sevişiyordu ve bu durumdan çok hoşnuttu.
-"ne oldu da böyle anlamsız davranıyoruz acaba?"dedi kız.çocuk biraz geriledi ve hiç cevap vermedi.biraz sessizliği dinlediler.
-"neden bu kadar gereksiz olduğunu düşünmeme neden oluyorsun?"dedi kız.çocuk sinirlenmişti
-"çünkü sana sinir oluyorum."dedi.kız aldırmadan bir sigara yaktı ve saçları rüzgarla öpüşmeye başladı bu sırada.
-"beyin yiğici sessizliğinden nefret ediyorum."dedi çocuk.
-"biraz rahatlığa ihtiyacım var,kendim için,bence en iyisi de bu."
kız biraz duraksadı ve başını öne eğip işaret parmağıyla yerdeki kumlara bişeyler çizmeye başladı.
-"cevap vermiycek misin?"dedi sabırsız oğlan.
-"neden?daha vaktimiz yok muydu?".çocuk kıza baktı ve ayağa kalktı
-"iyi geceler."
hava aydınlanmaya daha yeni başlamıştı..

i drink milk every day