March 20, 2009

mavi (dokuz)

-neden onca vakit geçmişken,sen,Mavi,şimdi burdasın?dedim.cevap vericek hali yok gibiydi.Mavi yorgun ve çaresizdi.onca boşa geçen sevişleri;birilerini,kalbini eskitmişti gereğinden fazla.gözünden yaş damlamıyacak kadar yorgundu.Mavi'yi yoran çok insan olmuştu.gözleri gözlerime kilitlendiğinde anladım.gözleri gözlerime hapsolduğunda,hata yaptığının farkına vardığını anladım.yanılmıştı Mavi.yanlış adreslerde bulmuş kendini.ve Mavi yalnız çıktığı bütün yarışlarda birinci olmuştu.umutsuzdu.
-belki biraz yorgunum..-biraz bekledi yüzünü yüzümden çevirdi ve devam etti-ya da özledim.dedi.
-Mavi.dedim.yanan sigaramı söndürdüğüm gibi bir tane daha yaktım.ben de hatalıydım.ben de yanıldım ama Mavi ben farkına varamadan bütün sevgimi alıp başka kızlara dağıttı,ve Mavi yine benim olması gereken güzel duyguları sokak aralarındaki fare yüzlü kızlara dağıttı ve Mavi anlamsız sandığım tüm uykularımda beni bana kilitleyen bir anahtardı.şimdi geldi.ama bu gelişi çaresizliğindendi.soğuk soğuk bakıyordum gözlerine,ve gözlerimden kin damlıyordu bir kaç damla yere.
-ne kadar kalıcaksın?dedim.
-bir kaç hafta ve sonra yine...dedi.gülümsedim.bir sigarada yakıp ona uzattım.hava soğuktu ve Mavi üşümüştü.elinden tutup,bavulunu aldım.içinde hala aşkın gölgeleri olan yatak odasına gidip,panjurları kapattım..

i drink milk every day