March 14, 2009

siyah saçlı bir zekiyi hayal ediyorum



-neden hala kameraya alıyosun beni?dedi.
-çünkü hala o bakışınla bakıyorsun.dedim ve bir iki dakika daha bakmaya devam etti.kafasını çevirdi ve çekmeye devam ettim.
-çok anlamsız bazen beni çekişlerin.dedi
-farkındayım.dedim.
-bana hiç ilham veremiyorsun,seni düşünürken ki az olur bu,hiç resim çizesim gelmiyor.dedi.
-belki gerçekten düşünmeyi başamıyorsundur.dedim.
-hayır,denedim,belki bir çok kez ama olmadı işte.dedi ve yine aynı bakışla baktı bana ama bu sefer daha kısa süre.
-garip.dışarıda böyle insanlara rastlamam az oluyor.dedim.
-ve anlamsız bir cümle daha benim için.dedi.resim çiziyordu.diğer elimle burnumun üstünü kaşıdım ve kamerayı çizdiği şeye doğru indirdim.belli belirsiz ve de anlamsız şeylerle doldurmuştu kağıdı.
-bunları çizerken düşündüğün şey olmak istemem zaten.dedim.duraksadı ve çizmeye ara verip kameraya baktı.
-belki de bunlar seninle aynı oda da olduğumda çizebileceğim en iyi şeylerdir.dedi
-aslında benimleyken çizebilmen bile bir ilerleme.dedim dudaklarımı ıslatıp,burnumu çektim.
-bunları söyledim diye benimle sevişmemezlik yapmazsın umarım.dedi.
-belki kamera açık kalırsa olabilir.dedim.kalemle kağıdı masaya koyup,bir sigara yaktı.
-evde yalnız kaldığım zamanlarda,dolu bir kutunun çıkarabileceği sesten bile daha az ses çıkartıyor olmalıyım.dedi.
-hiç sanmıyorum.dedim.
-sen nereden bileceksin,yalnızken dedim.dedi
-arada sırada kapıdan seni dinliyorum.dedim.kafasını kaldırıp baktı.
-anlamıştım.dedi.kalemle kağıdı geri aldı ve kağıdın arkasını çevirdi.uzun süre konuşmadan bişeyler çizdi ve bende onu çekmeye devam ettim.
-elindeki şeye odaklanınca çok hoş görünüyorsun.dedim
-farkında olmana sevindim.dedi ve gülümsedi.kamerayı masaya bırakıp yanına gittim.kalemle kağıdı yere koyup kolumdan çekti.kucağına oturup,saçlarını okşadım biraz.hava sıcaktı.
-kısa zamanlı gelişlerin ve beni sevişlerin,seni benim yanımda tutabiliyor.dedi.tişörtümü çıkartım.minik bir öpücükten sonra ayağa kalkıp,sigaraya uzandım.o da o sırada masanın yanına gitmişti bile.kamerayı alıp.beni çekmeye başladı.
-kameranın arkasında da çok ateşlisin.dedim.gülümsedi ve çakmağı cebine koydu.hava sıcaktı.odaya gidip yatağa uzandım.ve o da arkamdan geliyordu.kamera hala açıktı.

i drink milk every day