March 24, 2009

üç numaralı odada bir kaç tane geyle karşılaştım.(Mavi yedi)




onunla üç numaralı odada buluşucaktık.yetmiş ikinci sokakla yüz on ikinci sokağın karşılaştığı köşedeki,minik oteldeki üç numaralı oda.Mavi bana gitmem gereken yerlerin en gidilmemesi gereken yerlerden bile kötü yerler olduğunu söylerdi hep.ve ben de hep giderdim.
Mavi yine çok garip bir yer seçmişti,sevişmek için ve Mavi yine çok garip bir zamanda karşıma çıkmıştı.unutulmuş bir sokaktaki unutulmuş bir marketten bir şişe kırmızı portekiz şarabı almamı istedi.aldım bende.
yavaş yavaş geçtim sokakları,sayarak.aklında tutulması zor yerlerdi bu yerler.
otel kapısının bağlı olduğu çanın sesi fazla duyulacak şekilde değildi.ama koltukta arkası dönük oturan yaşlı adam beni hemen farketti ve ayağa fırladı.
içerisi çok normaldi.sanki güzel ve her zaman insanlarla dolu olan bir sokağın köşesindeki popüler bir otel gibi herşey ışıl ışıl parlıyordu.
adam gülümsedi ve sanki geliceğimi biliyormuş gibi,sanki beni tanıyormuş gibi,
-"numara kaçtı?"dedi.gülümsedim.ve
-"üç numaralı oda."dedim.biraz düşündü.saçını kaşıdı ve o yaşlı ellerini çenesinde gezdirdi.anahtarların bulunduğu rafa doğru ilerledi ve anahtarı aramaya başladı.
çok garip bir otel dolabıydı.sayılar her zaman olması gerektiği gibi yani bir iki üç diye ilerlemiyordu.karma karışıktı ve aniden bana dönüp
-"emin misiniz bayan?"dedi.
-"evet tabii ki de eminim."dedim.bir kaç saniye daha düşündü ve kilitli bir çekmeceyi açtı.biraz kurcalıyıp,bir anahtar çıkarttı.ve bana doğru uzattı.elleri titrek,gözleri endişeyle karışık şaşkındı.
-"buyrun bayan bu yedek anahtar."dedi.onun bu anlamsız davranışlarına hiç aldırmadan anahtarı aldım ve
-"kaçıncı kat?"dedim.
-"sekizinci kat sağdan beşinci oda."dedi.üç numara ve sekizinci kat ve beşinci oda.Mavi böyle garip yerler bulmada bir numaraydı.
hızlı hızlı çıktım merdivenleri ve üçer üçer indim.anlaşılan bir kaç gey benim orda olduğumu farketmeden sevişmelerine devam edicekti.otelden hemen çıktım ve en uzaktaki bankta şarabı içmeye başladım.anlaşılan Mavi'nin yine kafası karışıktı.anahtar cebimde kalmıştı.

i drink milk every day